-
Akce a výprodeje
-
Doprava zdarma
-
Skladovky
- Dárkové poukazy
-
Bytové doplňky a dekorace
-
Dětský nábytek
-
Jídelní sety
-
Kancelářský nábytek
-
Koberce a rohožky
-
Komody
-
Koupelnový nábytek
-
Křesla
-
Kuchyňské linky
-
Lavice
-
Ložnicový nábytek
-
Matrace
-
Obývací sestavy
- Pohovky
-
Postele
-
Potahové látky
-
Předsíňový nábytek
-
Rošty
- Sauny a infrasauny
-
Sedací soupravy
- Sedací vaky a pytle
-
Skříně a skříňky
-
Stoly a stolky
-
Taburety
-
Věšáky
-
Vitríny a kredence
-
Zahradní nábytek
-
Židle
-
Místnosti
Jak reklamovat
Jednoduchý postup při reklamaci zboží
Prosíme, reklamované zboží nezasílejte sami zpět. Stačí vyplnit reklamační formulář níže a spolu s fotodokumentací zaslat na reklamace@atan.cz
- Při reklamaci prosím použijte číslo objednávky z e-shopu. Usnadníte tak identifikaci reklamovaného zboží.
- Zakoupené zboží k nám neposílejte nebo nevozte. Postačí nám jednoduchý popis závady a upřesnění vadných dílů dle montážního návodu, doplněný fotodokumentací poškození.
- Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, prosím nepokračujte s montáží nebo sestavováním.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ KE STAŽENÍ
Zjednodušená verze:
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ONLINE K VYPLNĚNÍ
Jak postupovat když…
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@atan.cz, nebo zavolejte na číslo 377 235 074 a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. V případě poškození obalu (obal zdeformovaný, protržený apod.) dejte do přepravního listu řidiče poznámku – „ PŘEVZATO S VÝHRADOU“. Po převzetí od řidiče, překontrolujte obsah zásilky a případné poškození doporučujeme nahlásit neprodleně většinou do 2 pracovních dnů ode dne převzetí, dané přepravní společnosti (přesné lhůty – viz níže) včetně fotodokumentace poškozeného zboží a obalu. Poškozený obal ani výplňový materiál prosím nevyhazujte. Pro jistotu kontaktujte i nás na reklamace@atan.cz, nebo zavolejte na číslo 377 235 074.
Zásilku, která jeví známky poškození, či vniknutí nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď naši společnost, nebo přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Atan nábytek: tel.: 377 235 074, e-mail: reklamace@atan.cz, na adrese : ATAN nábytek Mikulášské nám. 21, 326 00 Plzeň
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- FOFR: oznamte do 3 pracovních dnů na depu, kde byla zásilka předána http://objednavky.fofrcz.cz/mapa-pokryti.
- DPD: oznamte do 2 pracovních dnů www.dpd.cz/reklamace.
- Toptrans: http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/obchodni_podminky/Reklamace.
Jak můžu reklamovat zboží?
- Vyplněním formuláře online https://www.atan.cz/reklamace-formular nebo zasláním vyplněného reklamačního formuláře na e-mailovou adresu provozovatele reklamace@atan.cz.
- Poštou doporučeným psaním na adresu Atan nábytek s.r.o., Švihovská 136/8, 301 00 Plzeň 3-Východní Předměstí.
Jsem kupující – spotřebitel
Kontaktuje nás a uveďte:
- číslo vaší faktury/objednávky, nebo její scan
- číslo účtu pro případné vrácení peněžních prostředků
- detailní fotografie poškození
- co nejvýstižnější popis závad (při popisu závady prosím uvádějte označení jednotlivých součástí zboží dle montážního návodu, v případě, že je ke zboží přiložen)
- vyberte způsob vyřízení reklamace
Jaké způsoby vyřízení reklamace mohou požadovat:
Doporučujeme zvážit, zda je vada odstranitelná či neodstranitelná.
Odstranitelná vada:
- bezplatné odstranění vady (oprava)
- dodání nové věci bez vad (pouze u dosud nepoužitého zboží a pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující – spotřebitel požadovat jen výměnu součásti)
- výměnu součásti
- sleva z kupní ceny
Neodstranitelná vada:
- dodání nové věci bez vad
- přiměřená sleva z kupní ceny
- právo na odstoupení od smlouvy (tímto se smlouva od počátku ruší a zákazníkovi musí být vráceny peníze)
Naši pracovníci Vás budou co nejrychleji kontaktovat a vydají písemné potvrzení o tom, kdy kupující – spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující – spotřebitel požaduje.
Upozorňujeme, že kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Je-li kupující – spotřebitel, reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím - spotřebitelem, pokud se prodávající s kupujícím – spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. V případě, že kupující – spotřebitel nebude poskytovat prodávajícímu součinnost dle Reklamačního řádu, po dobu prodlení kupujícího s dodáním chybějících podkladů pro posouzení reklamace neběží prodávajícímu lhůty pro rozhodnutí a vyřízení reklamace stanovené zákonem.
Kupující – spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady (zboží reklamovat) v době 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Náklady reklamace:
Bude-li reklamace uznána, má kupující – spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné, nikoliv za taxi službu). O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od vyřízení reklamace. Bude-li reklamace zamítnuta, nese náklady na uplatnění reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) kupující – spotřebitel sám.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Jsem kupující – podnikatel
Kontaktuje nás a uveďte:
- číslo vaší faktury/objednávky, nebo její scan
- číslo účtu pro případné vrácení peněžních prostředků
- detailní fotografie poškození
- co nejvýstižnější popis závad (při popisu závady prosím uvádějte označení jednotlivých součástí zboží dle montážního návodu, v případě, že je ke zboží přiložen)
- vyberte způsob vyřízení reklamace
Jaké způsoby vyřízení reklamace mohou požadovat:
- dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující – podnikatel požadovat jen výměnu součásti
- bezplatné odstranění vady
Naši pracovníci Vás budou co nejrychleji kontaktovat a vydají písemné potvrzení o tom, kdy kupující – podnikatel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující – podnikatel požaduje.
Upozornujeme, že kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.
Je-li kupující –podnikatel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době, nejpozději do 90-ti dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím -podnikatelem, pokud se prodávající s kupujícím – podnikatelem nedohodnou na jiné lhůtě.
Kupující – podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady (zboží reklamovat) bez zbytečného odkladu po té, co mohl vadu při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději v době 12 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Náklady reklamace:
Náklady na uplatnění reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) nese kupující – podnikatel sám.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.