-
Akce a výprodeje
-
Doprava zdarma
-
Skladovky
- Dárkové poukazy
-
Bytové doplňky a dekorace
-
Dětský nábytek
-
Jídelní sety
-
Kancelářský nábytek
-
Koberce a rohožky
-
Komody
-
Koupelnový nábytek
-
Křesla
-
Kuchyňské linky
-
Lavice
-
Ložnicový nábytek
-
Matrace
-
Obývací sestavy
- Pohovky
-
Postele
-
Potahové látky
-
Předsíňový nábytek
-
Rošty
- Sauny a infrasauny
-
Sedací soupravy
- Sedací vaky a pytle
-
Skříně a skříňky
-
Stoly a stolky
-
Taburety
-
Věšáky
-
Vitríny a kredence
-
Zahradní nábytek
-
Židle
-
Místnosti
Jak nakupovat
Jak objednat zboží v eshopu?
- Vybrané zboží vložte do košíku a pokračujte v nákupu.
- Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku (ikona vpravo dole).
- Vyberte způsob odběru zboží.
- Vyberte dodací adresu (pokud jich máte více).
- Máte-li v košíku více položek zboží a má různou dostupnost, expedujeme až, když je zásilka kompletní.
- Do Poznámky vkládejte pouze důležité informace, urychlíte tím její zpracování.
- Stiskněte tlačítko DOKONČIT OBJEDNÁVKU.
Potřebuji v objednávce něco změnit. Jakým způsobem?
Ke změně objednávky stačí kontaktovat Obchodní oddělení a pracovníci změnu provedou. Kontakt na Obchodní oddělení info@atan.cz. 377 223 219
Kolik zaplatím při objednávce přes eshop?
Aktuální cenu objednávky máte vždy zobrazenu v nákupním košíku. Cena se skládá z částky za produkt, DPH a expedičního poplatku, v případě požadavku na zaslání zboží.
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Podrobnosti najdete zde.
Objednal jsem si zboží přes eshop, mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ano. Ještě před odesláním objednávky máte možnost zvolit si způsob odběru zboží – osobně na naší pobočce v Plzni, nebo na Vámi zvoleném výdejním místě, či zaslat vybranou přepravní službou. Pokud zapomenete nebo mylně vyplníte místo/způsob odběru, stačí kontaktovat pracovníky Obchodního oddělení info@atan.cz 377 223 219, kteří požadovanou změnu okamžitě provedou. Zboží bude potom odesláno na určené místo/pobočku, nebo na zadanou dodací adresu přepravní službou. Změna je možná pouze nebylo již zboží odesláno.
Dotaz na dostupnost zboží
Informace o dostupnosti jednotlivých produktů Vám ochotně sdělí naši pracovníci info@atan.cz 371 409 895
Zakoupené zboží je jiné, případně mi nevyhovuje. Mohu jej bez obtíží vrátit?
Ano, pokud jste omylem zakoupili jiné zboží, nebo vám nevyhovují jeho funkční vlastností můžete jej za určitých podmínek vrátit. Ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostředky na dálku (např. internet), do 14 dnů. – více informací zde.
Obchodník mi nabídl možnost platby proforma fakturou. Co to je?
Proforma faktura je doklad, na základě kterého můžete provést platbu své objednávky. Jakmile je částka připsána na náš účet, ihned zboží expedujeme, nebo si jej můžete, v případě osobního odběru, vyzvednout na pobočce. Bankovní převod trvá, dle banky, cca 2-3 pracovní dny.
Je možné zboží z objednávky zaplatit platební kartou?
Platba kartou je možná online, nebo při osobním odběru na naší pobočce v Plzni.
Je možné opravit údaje na účetním dokladu?
Ve výjimečných případech to možné je. Specifické podmínky a formulář na změnu údajů naleznete ke stažení zde.
Chci se zeptat na stav objednávky
Pokud chcete zjistit stav své objednávky, můžete tak učinit několika způsoby:
- Email – pošlete emailovou zprávu na info@atan.cz s dotazem na stav vaší objednávky. Pracovníci obchodního oddělení Vám v krátké době pošlou odpověď.
- Telefon – můžete zavolat na telefonní číslo obchodního oddělení 377 223 219, kde vám pracovníci zodpovědí Vaše dotazy.
Jak mohu stornovat objednávku?
Objednávku můžete stornovat zasláním emailu na info@atan.cz , nebo telefonicky na 377 223 219.
Reklamace
Chci reklamovat zboží
Při řešení reklamačních případů Vám pomůže naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na reklamace@atan.cz , 377 235 074. Více informací zde.
Zboží jsem obdržel poškozené.
Poškozené zboží - při doručení zásilky zboží je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat škodní protokol a to nejpozději do 2 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel. Nebo kontaktovat naše reklamační oddělení reklamace@atan.cz , 377 235 074.
Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal.
V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše reklamační oddělení reklamace@atan.cz , 377 235 074 a domluvte se na způsobu a termínu výměny zboží, správné zboží vám bude zasláno co nejrychleji.
Mám dotaz ohledně přepravy zboží
Zboží, které je aktuálně skladem odesíláme zpravidla ten samý den pokud je vytvořena objednávka před a v pracovní době. Po expedici zboží odesíláme informační email s číslem přepravy, podle kterého lze sledovat, kde se aktuálně Váš balík nachází. Pokud zboží neobdržíte do standardní doby doručení, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení reklamace@atan.cz , 377 235 074.
Užitečné kontakty
Objednávky, faktury, předprodejní informace, dostupnost zboží:
Obchodní oddělení - info@atan.cz 377 223 219
Reklamace:
Reklamační oddělení - reklamace@atan.cz 377 235 074
Zjištění parametrů a podrobnějších informací o zboží - info@atan.cz 371 409 895