Jste na home office? Aneb zařizujeme domácí pracovnu
Stále více lidí začíná pracovat z domova – jak se říká, jsou na home office. Ať už podnikáte a doma pracujete po všechny dny, nebo vám zaměstnavatel nabídl tuto možnost na pár dní v týdnu, vyplatí se popřemýšlet nad zařízením své domácí pracovny. Jak si zařídit domácí kancelář?
Umístění a velikost pracovny
Vytvořit si pracovní prostor přesně na míru vašim potřebám vyžaduje nejprve se zamyslet nad druhem vykonávané práce, kterému by mělo odpovídat umístění a velikost pracovny. Vykonáváte z domova pouze administrativní činnost? Pak vám nejspíš postačí klidný koutek s kvalitním psacím stolem, ergonomickou kancelářskou židlí, stolní lampou, notebookem a mobilem, případně tiskárnou a skříní či komodou pro úschovu šanonů, pokud ke své práci potřebujete evidovat a archivovat tištěné materiály.
Při nedostatku místa můžete na kancelářské potřeby, šanony i jiné příslušenství využít praktické kontejnery a modulový nábytek. A pokud se vám domů už nikam nevejde klasický psací stůl, porozhlédněte se v nabídce mobilních pracovních stolů.
Domácí kancelář jako ze škatulky
I když je vaše domácí kancelář umístěna třeba v obývacím pokoji, je dobré pracovní koutek oddělit od odpočinkových částí bytu či domu například dělící stěnou. Podle odborníků však není vhodné umisťovat pracovní část do kuchyně nebo ložnice.
Váš pracovní koutek situujte nejlépe do méně slunné části interiéru, kde vás nebude nic vyrušovat. Stejný efekt dodávají pracovnímu místu klidné barvy, střídmé vzory a jednoduché tvary. Rozhodně to ale nemá být nuda – domácí kancelář může být doplněna květinami, obrázky, ke stolní lampě můžete přidat svíce a fotografie.
V neposlední řadě platí pro umístění domácího pracovního koutu podobná doporučení jako pro běžnou kancelář: při práci byste měli vidět z okna a nesedět zády ke dveřím.
Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!
Pište na
+ 420 377 223 219
info@atan.cz